Biz Kimiz? Ne Yaparız?

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü; Üniversitemizin artan medya ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla 2024 yılında Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Biriminin yeniden yapılanmasıyla kurulmuştur.

Koordinatörlüğümüz, Üniversitenin stratejik iletişim ilke ve politikalarını belirlemek ve bunlara uygun eylem programlarının uygulama süreçlerini yönetmek, Üniversitenin imajını, itibarını ve marka değerini güçlendirecek faaliyetlerde bulunmak,  Üniversitenin kurum içi ve dışı iletişimini düzenlemek ve koordine etmek, Üniversitenin ulusal ve uluslararası alanda tanıtımı için gerekli stratejileri ve bu konuyla ilgili çalışmaları plânlamak ve gerçekleştirmek, Üniversitenin bilimsel potansiyelinin topluma daha fazla katkıda bulunması ve görünür olması için gerekli faaliyetleri yürütmeyi amaçlamaktadır.

Bu amaç doğrultusunda Üniversitenin kurumsal kimliğine, markasına ve itibarına değer katacak iletişim, medya, halkla ilişkiler, reklam ve tanıtım stratejilerinin oluşturulması ve yönetilmesi, dijital mecralarda kaliteli içeriklerin üretilmesi ve Üniversitenin bilimsel niteliğine uygun şekilde temsil edilmesi, medya ile değer odaklı bir ilişkinin tesisi ve Üniversitenin ürettiği bilimsel değerin medya aracılığıyla en doğru şekilde topluma aktarılmasının sağlanması, Üniversitenin kurumsal kimliğini güçlendirmek ve geliştirmek için gerekli stratejilerin belirlenmesi, kurumsal kimlik kılavuzu hazırlanması, kılavuzun yenilenmesi ve güncellenmesi, ilgili eylem plânlarının hazırlanması ve uygulanması, Üniversite tanıtım günleri düzenlenmesi, aday öğrencilere Üniversitenin tanıtılması, yeni öğrencilerin kayıt süreçlerinde oryantasyon programlarının koordine edilmesi, Üniversite ile iletişim, sponsorluk, sosyal sorumluluk alanlarında işbirliği talep eden kurum, kuruluş ve kişilerin taleplerinin değerlendirilmesi, ilgili birimlerle iletişimin sağlanması, birimlerin kurumsal iletişim süreçlerine ilişkin ihtiyaç duyacakları danışmanlığın yapılması, birimlerin kendilerine özgü nitelikleri göz önünde bulundurularak, ihtiyaçlarını karşılayacak kurumsal iletişim stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması, mezunların Üniversiteye katkılarını artıracak çalışmaların yapılması ve mezun takip sistemi ile iletişimin sürekliliğinin sağlanması faaliyetlerini yürütür.
Bu içerik 24.09.2024 tarihinde yayınlandı ve toplam 72 kez okundu.